Video Quick tip: Sticky embossing Pixie Powder blending


Vandaag heb ik een nieuwe Quick tip video voor jullie met een leuke techniek met Pixie Powder en embossingpoeder

Today I have a new Quick tip video for you with a fun technique with Pixie Powder and embossing powder



In deze Quick Tip-video laat ik je een eenvoudige "fool proof" techniek zien met Pixie Powder met clear embossingpoeder, ook geschikt voor beginners!

In this Quick Tip video I’m going to show you a easy fool proof technique with Pixie Powder with clear embossing powder, also great for beginners!


Hieronder heb ik voor jullie de video, hij is Engels gesproken met Nederlandse en Engelse ondertitels
Als je ondertitels wilt in- of uitschakelen, kun je HIER zien hoe je dat kunt doen. In de beschrijvingsruimte onder de video heb ik ook meer informatie over het aanpassen van de snelheid van de video. Ik hoop dat je mijn video leuk vindt, veel kijkplezier!

Below I have the video for you, it's English spoken with English and dutch subtitles
, if you want to turn subtitles on or off, you can see HERE how you can do that. In the subscription box below the video I have also more info about adjusting the speed of the video. I hope you like my video, have fun watching!


2 opmerkingen