Video Mixed Media Art journal envelope with Distress Oxide inks



Vandaag heb ik de video van de een nieuwe serie met art journaling op craft enveloppen
 Ik vind het leuk als je de komende 15 weken met me mee doet, je hebt een hele week om jou eerste envelop te maken, laten we dit samen doen


Today I have the video of the new series with art journaling on craft envelopes
 I love to have you join me in the next 15 weeks, you have a whole week to make your first envelope, let's do this together

Voor deze eerste envelop heb ik distress oxide inkt gebruikt, als je die niet hebt kun je pigment inkt gebruiken als je craft enveloppen hebt zoals ik

For this first envelope I used distress oxide inks, if you don't have those you can use pigment inks if you have craft envelopes like me



Ik hoop dat jullie de kaart en de video leuk vinden, altijd super leuk om te lezen, dus laat even een berichtje achter als je tijd hebt. En ben je nog geen abonnee op mijn YouTube kanaal, abonneer je dan gratis, ik waardeer het zeer! Alvast bedankt!

I hope you like the card and the video, always super nice to read, so leave a message if you have time. And if you are not yet a subscriber on my YouTube channel, subscribe for free, I really appreciate it! Thanks in advance!




Geen opmerkingen