Mixed Media Art journal envelope #1 with Distress Oxide inks



Ik begin een nieuwe serie van 15 video’s met art journaling op enveloppen, ik ga van de enveloppen een album maken als ze klaar zijn

I’m starting a new series with art journaling on envelopes, I will turn the envelopes into an album when they are done





Dus dit wordt mijn leuke experiment, maak gewoon iets zonder het te overdenken of een plan

So this is going to be my fun experiment, just make something without overthinking it or a plan



Ik zal veel verschillende technieken en producten gebruiken omdat ik een grote voorstander ben van het gebruiken van je spullen en zo nu en dan moeten we onszelf eraan herinneren wat we hebben :-)

I will be using lots of different techniques and products because I'm a big believer in using your stuff and every now and then we have to remind ourselves what we have:-)



 Ik vind het leuk als je de komende 15 weken met me mee doet, laten we dit samen doen

 I love to have you join me in the next 15 weeks, let's do this together




Morgen heb ik de video voor jullie! Veel knutselplezier!

Tomorrow I have the video for you! Have fun crafting!






2 opmerkingen