Grungy Pixie Powder Plastic wrap reuse technique


Voor deze kaart heb ik een achtergrond gemaakt waarbij ik het plasticfolie opnieuw gebruik wat ik voor een vorige kaart gebruikte, die kun je hier vinden

For this card I made a background reusing the plastic wrap I used on a previous card, you can find that here




op het plastic zit er nog een beetje kleur van de andere kaart en ik moest het proberen of ik het opnieuw kon activeren en het werkte

on the plastic there is still a bit of colour from the other card and I had to try if I could activate it again and it worked


Ik begon met een gele Pixie Powder achtergrond, spray de plasticfolie met water en druk het op de kaart en laat het vervolgens drogen

I started with a Yellow Pixie Powder background, sprayed the plastic wrap with water and pressed it on the card and then I let it dry


Als je het aandrukt, kun je het nog een beetje verplaatsen om een ​​leuk patroon te maken
zo krijg je een leuke grungy achtergrond

When you press it on the card you can still move it around a bit to make a fun pattern
this makes a fun grungy background


er zit nog wat kleur op het plasticfolie en ik ge het opnieuw gebruiken, echte knutselaars gooien nooit iets weg toch:-)

there is still some colour on the plastic wrap and I will use it again, real crafters don’t throw anything away right:-)


Morgen heb ik de video voor jullie waarin ik laat zien en vertel hoe ik de kaart heb gemaakt, tot morgen!

Tomorrow I have the video for you in which I show and tell how I made the card, see you tomorrow!

Gerry van der Velden


Cosmic Shimmer Pixie Powder Lava Red CSPPLAVA
Cosmic Shimmer Pixie Powder Straw Yello CSPPSTRAW
CEDME002 mini expressions happy birthday
Viva decor stamp flowers & butterflies

Geen opmerkingen