Happy Birthday kaart



Ik heb voor jullie een verjaardagkaart gemaakt


Ik ben begonnen met Sering original karton dat heb ik ge-embost met een mask stencil 

Maak hiervoor een sandwich zoals op de foto en daarop de embossingmat en de platen zoals gebruikelijk en draai het geheel door de machine


Ik heb het papier opgeruwd, gescheurd en Creative Expressions background Aubergine bloemenstrips gestanst en op maat geknipt


de bloemenstrips zijn erachter geplakt


achter de open delen heb ik restjes Hagelwit geplakt 


om het embossing gedeelte beter uit te laten komen heb ik met een sponsje inkt aangebracht


Ik heb nog een achtergrond gestanst uit Celeste papier met Creative Expressions stans deze heb ik doormidden gesneden en op een mat van Hagelwit papier geplakt, de randen zijn ook opgeruwd


Uit Hagelwit papier heb ik 2 ovalen gestanst, die plak ik op elkaar, voor dikker en steviger geheel


Dit zijn de onderdelen die ik ga gebruiken om de kaart af te maken


de bloemen heb ik gekleurd met inkt, gevormd en op elkaar geplakt


De bloemenachtergrond is vast getaped, ovaal en de embellishments liggen klaar om te kijken waar ze moeten komen


Ik heb eerst de klimop onder en op het ovaal geplakt en daarna het geheel op de kaart


Ik heb de tekst geprint en uitgesneden, de randjes geïnkt, de losse letters plak ik weer aan elkaar


Alle bloemen, label en de tekst zijn opgeplakt, de bloemen hebben een hartje met de Perlen Pen



Veel knutselplezier!
Gerry van der Velden


Gebruikte producten:
karton Aubergine
karton Sering
karton Hagelwit
karton Celeste
karton Olijfgroen
Creative expressions CED1423 Trailing Ivy 
Creative expressions CED6201 Background
Creative expressions CED1432 Perfect Peony
Perlen Pen Ice white
Versamagic Spring Pansy & Aloe Vera

lettertypes:
All things Pink
AmandaRae

23 opmerkingen

  1. Mooie kleurencombinatie heb je gebruikt. Ik vind het leuk dat je verschillende merken mallen gebruikt hebt.
    Ik heb hier een cadeautje ontdekt en snap nu pas wat de bedoeling was, Hihi.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor het compliment Jacqueline, en heel veel succes!

      Verwijderen
  2. wat een geweldig mooie kaart Gerry en zo super de werkwijze waarmee je hem hebt opgebouwd. helemaal te gek.En een super kadootje hier verstopt!!

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annemarie voor de leuek complimenten en veel succes!

      Verwijderen
  3. Leuke technieken door elkaar
    Super kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt
    Leuke idee om hapjes uit je kaart te halen met zo'n mooi detail erachter.
    Leuk cadeautje staat er op je blog !!
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Gerry en wat fijn zo'n uitgebreide beschrijving erbij... super...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Gerry. En wat heb je een goede uitleg gegeven. Leuke technieken heb je gebruikt. Mooie kleuren. Ik hop verder want wat hebben jullie je best gedaan om er een mooie feestelijke creatie van te maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig wat een super mooie kaart heb je gemaakt, met een duidelijke uitleg.
    De bloemen zijn ook erg mooi.
    Alles past perfect bij elkaar...top gedaan !!!
    Ik heb je verstopte cadeautje gevonden...super leuk ;-)

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart. Ik heb je verstopte cadeautje gevonden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor het mooie compliment en je andere berichtjes Betha:-) en succes?

      Verwijderen
  9. paars is helemaal mijn kleur! Wat een leuke kaart is dit dan ook geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je leuke compliment Miranda, dit is een goeie kaart voor jou dan met al dat paars:-)

      Verwijderen
  10. Wat een mooie kaart, leuke ideeën . Grt Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart.
    Ik heb het gevonden heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen