"Welcome to our nest" hanger


Vandaag wil ik jullie een "Welcome" hanger laten zien leuk als kadootje voor iemand met een nieuwe woning of voor je eigen "nestje" :-)


De basis is een MDF ei dat ik heb bekleed met FabScrabs papier


Daarna heb ik hagelwit Papicolor papier ge-embost met de Sizzix Flourish embossingfolder en gekleurd met Versacolor inkt


Ik heb nog een eivorm iets kleiner uitgeknipt en het binnenste gedeelte eruit gescheurd, randjes opgeruwd


Langs de binnenrand heb ik foamtape geplakt, zodat dit wat omhoog komt


Langs de buitenrand heb ik dubbelzijdige tape aangebracht en het op het ei geplakt met de embossingdelen en reep eronder


Ik heb Creative expressions Exquisite Poppy gestanst


De bloemen zijn gekleurd met inkt, gevormd en in elkaar geplakt


Daarna heb ik de bloemen op hun plaats gelegd om te kijken waar ze moeten komen


Na het opplakken heb ik het geheel ge-dry brushed met Gesso om de kleur wat zachter te maken


Ik heb nog een tekst geprint en de randjes geïnkt, een paar pailetten voor de noodzakelijke Bling-Bling:-) en de bloemen krijgen hartjes met de Perlen Pen



Heel veel knutselplezier!
Gerry van der Velden 

Gebruikte producten:
661822 / 661822 - Flourish embossingfolder
46512 / CED1458 Creative Expressions Exquisite Poppy
FabScrabs papier
Versacolor en Versamagic inkt
MDF ei

Gebruikt lettertype: All things pink


1 opmerking