Butterfly frenzy 13Arts Challenge


Vandaag is het de laatste dag van de 13Arts #54 Butterfly Challenge en ik heb nog een kaart die ik wil laten zien, met natuurlijk heel veel vlinders

Today is the last day of the 13Arts #54 Butterfly Challenge and I have another card that I would like to show, of course with lots of butterflies


De inspiratie voor de bloemkleuren heb ik van Emilia Sieradzan ook bekend als Lady E (bedankt:-), die de meest prachtige bloemen maakt

The colour inspiration I got from Emilia Sieradzan aka Lady E (Thanks:-), who makes the most gorgeous flowers 


Ik heb de achtergrond gemaakt met Tsukineko inkt, embossing powder en een stempel

I made the background with Tsukineko ink, embossing powder and a stamp


Ik heb dezelfde inkt gebruikt om de bloemen en vlinders te kleuren

I used the same ink to color the flowers and butterflies



Veel knutselplezier!

Have fun Crafting!
Gerry van der Velden


1 opmerking

  1. Really great production...thanks for playing with us at 13arts challenge

    BeantwoordenVerwijderen