Moederdag kadozakje


Vandaag heb ik een kadozakje voor jullie met de Penny black burst of Blooms stempel die ik op verschillende manieren heb verwerkt.


En nog een kaart en een pot met snoepjes om er een leuke kadoset van te maken;-)


Mijn "gereedschap" voor de Gelli Plate achtergrond met Versacolor inkt


De gescheurde achtergrond heb ik met de Gelli Plate gemaakt, niet schrikken de Plate is nog helemaal intact:-)
In de video laat ik zien hoe ik dat gedaan heb.


Ik heb een mask gemaakt voor de stempel deze gebruik ik om de bloemen "over elkaar heen" te stempelen.



In deze video laat ik zien hoe ik de bloemen heb gestempeld op de gescheurde Gelli Plate ondergrond


Voor het zakje heb ik een andere sluiting bedacht, ik laat de stappen foto's zien
vouw het zakje bovenaan 2 keer om


Knip een strook die iets langer is dan 2 keer het zakje en 2 korte strookjes van het gekleurde papier


de strook komt in het omgevouwen gedeelte van het zakje, vouw de uiteinden van de strook naar voren, plak de gekleurde strookjes erop


vouw ze over elkaar


zet een streepje op beide uiteinden, dit wordt het sluitgedeelte


Knip de streepjes in, iets over de helft en de sluiting is klaar:-)


Ik heb nog een paar van de grote bloemen gestempeld en ingekleurd met Pitt pastel potloden


Als je het leuk vindt om te zien hoe ik kleur met de Pitt pastel potloden, hier is nog een video:-)


Ik heb nog een strook papier gestempeld met de bloemen voor het potje met snoepjes


En dit zijn de onderdelen van de kaart


Aan het zakje heb ik nog bloemetjes gemaakt van krimpfolie, eerst gestempeld daarna uitgeknipt en met de heattool een leuk bedeltje ervan gemaakt


Ik hoop dat jullie het leuk vinden en helemaal zin hebben om aan de slag te gaan!

Veel knutselplezier!
Gerry van der Velden 

Gebruikte producten:
47156 / 40-513 - Slapstick/Cling Stamp - Burst Of Blooms
20048 / 41200- Papieren zakjes - Witte papieren zakjes met bodem
4000066 / DS 066 - Stencil 20.3cm - Waterdrops
Versacolor inkt
Gelli Plate
Pitt pastel potloden





Geen opmerkingen