Gestempelde kaarten



Vandaag heb ik een gestempelde kaart voor jullie, dit soort kaarten zijn altijd wat plat:-) ik kon het niet laten om er wat bloemen bij te maken:-)



Ik heb Versamagic inkt gebruikt met de mooie krijtachtige look, samen met het stempel tool en stempels van Leane Creatief





voor de bloemen heb ik deze stans en inkt gebruikt



en een close-up van de bloemen



Met dezelfde stempelset heb ik nog een kaart gemaakt:-)





Veel knutselplezier!
Gerry van der Velden

Gebruikte producten:
Paars wit gestempelde kaart
553417 - Clear Stamp Combi - Decorations 1 small
453103 - Lea'bilitie Cutting/Emb. - Blossom
359999 - Border Embossing - Lace
GD-000-035 - VersaMagic Dew Drop - Spring Pansy

Mr & Mrs kaart
553417 - Clear Stamp Combi - Decorations 1 small
553134 - Clear Stamp - Sentiments English

Geen opmerkingen