Woodland Scene kaart


De woodland scene stans van Penny Black is een mini bostafereeltje, compleet met verschillende dieren, echt heel schattig. Ik het een achtergrond van blauw en groen gebruikt voor het echte "buitengevoel"




De achtergrond heb ik gemaakt met waterart papier en memento 


inkt, de inkt heb ik op een stempelblok aangebracht en verdund 
met wat water om er een verf van te maken 



De woodland scene heb ik gestanst uit Papicolor papier, en door 
delen weg te knippen heb ik hem wat breder gemaakt.



Met Memento heb ik wat kleur aangebracht.



Ik heb ook uit kraftpapier gestanst om wat meer diepte te krijgen 
plak ik de laagjes op elkaar.



De kaart heb ik van Papicolor Babyblauw en Anjerwit gemaakt, in 


het blauw heb ik met de hearts embossingfolder wat reliëf 
aangebracht.



Alle uitgestanste delen heb ik op de achtergrond geplakt en 

het geheel op de kaart.



Veel knutselplezier!
Gerry van der Velden 

Gebruikte producten:
51-265 - Creative Dies - Woodland Scene
350683 - Embossing folder - Hearts
260956 - Original, scrap - Babyblauw
260903 - Original, scrap - Anjerwit
1068 - WaterArt - Papier 30 sheets / A5 / 185 grs
Memento dew drops

Geen opmerkingen