It's a boy! kaart



Wat is leuker dan 1 Chihuahua, 5 Chihuahua's:-)
Dit hondje van Leane Creatief is zo schattig dat ik een heel clubje op de kaart heb gezet.



De hondjes heb ik gekleurd met Versacolor (Cyaan) en Memento Luxe (Angel Pink).



De achtergrond voor de kaart heb ik ge-embost met de "hearts" embossingfolder. Zoals ik al eerder verteld heb, ik ben dol op embossingfolders, dit is een van mijn favorieten.
Ik heb  ook nog een paar hartjes los uitgeknipt om op de kaart te plakken.




Met Versacolor heb ik alles geinkt en ik heb het positief en negatief van de embossing afdruk gebruikt.



De tekst is geprint en uitgesneden. (Het gratis lettertype is Carbon-14 Labeler)

Veel knutselplezier!
Gerry van der Velden

Gebruikte producten:
453059 - Lea'bility - Chihuahua
350683 - Embossingfolder - Hearts
Versacolor inkt
Memento Luxe Inkt





Geen opmerkingen