Video Plastic wrap technique second print Pixie Powder


Vandaag heb ik video waarin ik je laat zien hoe ik een Paas / verjaardagskaart maak

Today I have the video where I’m going to show you how I make an Easter/birthday card


Voor de achtergrond heb ik de plasticfolie dat ik in een eerdere video heb gebruikt voor de tweede keer hergebruikt en dat is deze video

For the background I reused the plastic wrap I used in a previous video for a second time and that is this video




Laat even een berichtje achter als je dit leuk vindt, altijd leuk,om te lezen! Bedankt voor je bezoek!


Leave me a message if you liked this, always fun to read! Thanks for stopping by!





Cosmic Shimmer Pixie Powder Lava Red CSPPLAVA
Cosmic Shimmer Pixie Powder Straw Yello CSPPSTRAW
JGS575 decorative hare
Memento dew drop Tangelo
Memento dew drop Cantaloupe
Memento dew drop Rhubarb stalk
Memento dew drop Lady bug
Memento dew drop Summer sky
Memento dual marker new sprout
Memento dew drop Bamboo leaves
Ecco pigment pen 0,5
Signo uniball um-153 white



Geen opmerkingen