Video Mixed Media Art journal envelope #2 acrylic paint



Vandaag heb ik de video van de Mixed Media Art journaling envelop voor jullie, ik vind het leuk als je met me meedoet deze serie

Today I have the video ofthe Mixed Media Art journaling envelopes for you, I'd love to have you join me for this series?




Ik hoop dat je mijn video leuk vindt. Als je ondertitels wilt in- of uitschakelen, kun je HIER zien hoe je dat kunt doen. In de beschrijvingsruimte onder de video heb ik ook meer informatie over het aanpassen van de snelheid van de video. Veel kijkplezier!

I hope you like my video, if you want to turn subtitles on or off, you can see HERE how you can do that. In the subscription box below the video I have also more info about adjusting the speed of the video. Have fun watching!



2 opmerkingen

  1. Wow!!! This is super fun to create ❤️❤️❤️❤️❤️❤️love your work so much my sweet friend !!!

    Hugs
    Dr Monika Tripathi Shukla

    BeantwoordenVerwijderen