School memories mini album




Vandaag heb ik een FabScraps mini album voor jullie ik heb het helemaal bekleed met FabScraps Scrap papier en de Study Buddy's set leuk om te vullen met herinneringen van een heel schooljaar

Today I have a FabScraps mini album for you, covered with FabScraps Scrap paper and the Study Buddy's set, fun to fill with a whole year of school memories


De buitenkant van het album heb ik met de Gelli Plate gekleurd met 3 kleuren verf die goed bij het papier passen

The outside of the album I coloured with the Gelli Plate with 3 colours paint that go well with the paper


Op de randen van de bladen heb ik eerst een laagje Gesso aangebracht

The edges of the pages I painted with a layer of Gesso


Daarna heb ik met de 3 kleuren verf en een sponsje de randen gekleurd

After that I painted the edges with the 3 colours of paint and a sponge


Zo is de voorkant en de bladen na verven

This is the result after painting



Dit zijn de scrapvellen die ik heb gebruikt, voor en achterkant

These are the Scrap sheets I used, front and back


En de Study Buddy's set

And the Study buddy's set


Voor de voorkant heb ik verschillende kleuren papier erachter geplakt 

For the front I glued different colours of paper behind it


en nummers voor de jaartallen uitgeknipt

and I cut the numbers for the year




De bladzijden heb ik bekleed met het papier, alle randjes heb ik inkt gekleurd

I covered the pages with paper, and inked all the edges


Daarna heb ik alle bladzijden verder versierd met vakjes, ruimte voor foto's en teksten

Then I embellished the pages with pockets, space for pictures and texts



De chipboard tekst So proud heb ik met Embossingpoeder gekleurd

The chipboard word So proud I colored with Embossing powder



Het album kan in elkaar gezet worden met de boekbindringen die erbij zitten en in plaats van lint heb ik stukjes stof van oude kleding gebruikt

The album can be assembled with boobinding rings en instead of ribbon I used pieces of old clothes



Ik heb nog een korte video gemaakt voor als je het album nog beter wil bekijken

I made a short Video if you want to have a better look at the album 

Veel knutselplezier!

Have fun crafting!
Gerry van der Velden



Used products:

DC98 001 - School Memories Album (5 pages with 2 brass ring)

MC98 001A - Card Kit

DC98 004 - So Proud!

Geen opmerkingen