Have a great Summer




Vandaag heb ik een zomerse kaart voor jullie met vrolijke kleuren en doodle bloemen

Today I have a summer card with happy colours and doodle flowers


De achtergrond heb ik gekleurd met Memento luxe inkt en een sponsje

The background I colored with Memento luxe inkt and a sponge



De tekst heb ik geprint 

I printed the text


Daarna heb ik hem ingekleurd zodat hij mooi zwart wordt

Then coloured it to make it real black


De bloemen heb ik erop gedoodled, los uit de hand, je kunt ook voorbeeldjes zoeken
daarna heb ik de steeltjes getekend

I doodled the flowers bij hand, you can also look up some examples
after that I drew the stalks


Nog een lijntje langs de buitenrand, dan is het minder kaal

And a line along the outside


en een stippel/streep randje binnenlangs
Het geheel heb ik op een petrol kleurige kaart geplakt

and a stripe/dot line along the inside
I taped it to a double card

Veel knutselplezier!

Have fun crafting!
Gerry van der Velden 

Gebruikte producten / Used products:

Pigma Micron zwart 0,5mm
1x Bruynzeel Pen Touch white fine
karton Original hagelwit
karton Original Petrol

Lettertypes / fonts:
Shave the wales
Anjelika Rose

Geen opmerkingen