Video Mixed Media Tag Distress Oxides, Stencils & WOW embossing


In de video van vandaag ga ik een mixed media-tag maken met Distress Oxide inkt en veel lagen en ik gebruik prachtige WOW embossingpoeder om leuke effecten te creëren en de gestanste cirkels te kleuren
In today’s video I’m going to make mixed media tag with Distress Oxide ink and lots of layers and I use gorgeous WOW embossing powder to create fun effects and colour the die cut circles



Ik heb ook stencils gebruikt voor het maken van de laagjes en textuur

I also used stecnils to create the layers and texture


En hier is de video voor jullie. Veel kijkplezier!

And here is the video for you. Have fun watching!


Ben je nog geen abonnee op mijn YouTube kanaal, abonneer je dan gratis, ik waardeer het zeer! Alvast bedankt! Bedankt voor je bezoek!

If you are not yet a subscriber to my YouTube channel, subscribe for free, I really appreciate it! Thanks in advance! Thanks for stopping by!

1 opmerking

  1. Haai, ik kwam dit filmpje tegen op pinterst. Super leuk! Nu was ik een beetje nieuwsgierig naar de clear stamp die je hebt gebruikt. Kun je me dit vertellen?
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen