Quick tip: adding staples without stapler


Vandaag een Quick Tip video waarin ik laat zien hoe je nietjes kunt toevoegen waar je ze wilt in je project zonder een nietmachine

Today a Quick Tip video where I'm going to show you a how you can add staples where you want them on your project without a stapler


Weer een techniek die ik lang geleden heb uitgevonden toen het gebruik van nietjes hot was. Ik denk dat ze nog steeds een leuke touch kunnen geven aan een project

Again a technique I invented way back when using staples was hot I think they still can give a fun touch to a project 


Nietjes zijn goedkoop en ze zijn er in verschillende kleuren, voor deze techniek kun je ook de kleine gebruiken zonder een extra nietmachine nodig te hebben

Staples are cheap and  they come in a variety of colours, for this technique you can also use the small ones without needing an extra stapler


En ik weet niet of je dit nog kan herinneren, maar een hele tijd terug waren nietjes wat pailletten en bling stenen nu zijn, super hot misschien kunnen we er de nieuwe hype maken, misschien kunnen ze glitter nietjes uitvinden dat zou cool zijn

And I don’t know if you remember this but way back staples where like what sequins and gems are now, super hot maybe we can make them the new hype, maybe they can invent glitter staples that would be cool


Ik hoop dat jullie de video leuk vinden, altijd super leuk om te lezen, dus laat even een berichtje achter als je tijd hebt.

I hope you like the video, always super nice to read, so leave a message if you have time.


Geen opmerkingen