Let it snow Kaart


De Frosty day stempel van Penny Black stempelt net als de clear stamps perfect vanaf de eerste afdruk, dat is echt heerlijk stempelen. En ze zijn nog eens mooi ook.




Ik heb gestempeld met memento inkt. Voor de kleuren heb ik gegoogled naar foto's van het Noorderlicht. Met de vele kleuren die er in het memento pallet zitten kun je verschillende samenstellingen maken.



Het "noorderlicht" heb ik met de kleuren Tangelo, Grape Jelly en Lilac Posies gestempeld. Het raam is in Gray Flannel.
Ik heb gestempeld op Papicolor recycled wit papier.



De kaart basis is Papicolor heide met Vintage papier als "behang", het bovenste deel heb ik bewerkt met een Creative Expressions Victorian Tile embossingfolder.



De slee en tekst heb ik met glitterfoam gestanst, voor het bling gedeelte:-)

Veel knutselplezier!
Gerry van der Velden 

Geen opmerkingen