Fun technique Pixie Powder on accetate


Voor deze kaart heb ik Pixie Powder op plastic sheet aangebracht, dit was een verzoekje van een van mijn volgers

For this card I applied Pixie Powder on acetate, this was a request from one of my followers



Ik spray water op de accetate en breng het pixiepoeder aan zoals ik 

dat op papier zou doen

I sprayed water on the accetate and apply the pixie powder like I would on paper


Hoewel het de buig- en wrijftest doorstaat, is het nog steeds een 

beetje kwetsbaar, dus ik ga zeker nog meer testen met deze 

techniek

Though it stands the bend and rub test, it’s still a bit fragile, so I will do some more testing with this technique


Neem morgen even een kijkje want dan heb ik de video voor jullie, veel knutselplezier!

Come check back tomorrow as I have the video for you then, have fun crafting!

Gerry van der Velden


Follow your dream Pixie Powder on accetate
Finishing Touches Collection Lace Butterfly Die CED1484
Festive Collection Gingerbread Man CED3114
Frames & Tags Collection Delicate Garden Frame CED4307
Cosmic Shimmer Pixie Powder Peacock Green CSPPPEACOCK
Cosmic Shimmer Pixie Powder Plum Twist CSPPPLUM
Foundation Card Coconut White A4 220gsm pk 25 40980
Cosmic Shimmer Glue 30ml CSGLUE

Font: Underwood Champion

Geen opmerkingen