Video Distress Oxide water colour & Pixie Powder Smooshing



Vandaag heb ik een kaart en de video met de superleuke, sweet tweet stempelset

Today I have a card and the video with the super cute sweet tweet stamp set



De achtergrond heb ik gemaakt met Pixie Powder en een superleuke smooch techniek die je moet proberen

The background I made with Pixie Powder and a super fun smooch technique that you have to try 


hier is een andere video waar ik meer uitleg geef

here is another video where I explain more


Hier is de video. Vergeet niet het duimpje omhoog te klikken als je mijn video leuk vindt.

Here's the video. Don't forget to give it a thumbs up if you like my video



Als je ondertitels wilt in- of uitschakelen, kun je HIER zien hoe je dat kunt doen. In de beschrijvingsruimte onder de video heb ik ook meer informatie over het aanpassen van de snelheid van de video. Veel kijkplezier!

If you want to turn subtitles on or off, you can see HERE how you can do that. In the subscription box below the video I have also more info about adjusting the speed of the video. Have fun watching!



Woodware Clear Singles - Sweet Tweet JGS573
Tim Holtz Distress Oxide Pad Fossilized amber DOAMBER
Tim Holtz Distress Oxide Pad Spiced Marmalade DOSPICE
Tim Holtz Distress Oxide Pad Worn Lipstick DOWORN
Tim Holtz Distress Oxide Pad Peacock Feathers DOPEACOCK
Tim Holtz Distress Oxide Pad Salty Ocean DOSALTY
Cosmic Shimmer Pixie Powder Peacock Green CSPPPEACOCK
Versafine - Onyx Black VF-82


Geen opmerkingen