A look behind the scenes: equipment


Vandaag heb ik een kijkje achter de schermen voor je, misschien vindt je het leuk om te zien wat er aan de andere kant van de camera gebeurt. Toen ik 2 jaar geleden begon met het maken van video's, was dit mijn apparatuur. Ik had een houten blok om een ​​selfiestick in te zetten om met een lijmklem aan mijn bureau vast te zetten.

Today I have a look behind the scenes for you maybe you like seeing what happens on the other side of the camera a bit. When I started out 2 years ago with making videos this was my equipment. I had a wood block to hold a selfie stick and attached to my desk with a glue clamp.

Soms merkte ik dat ik tegen de selfiestick botste en als ik hem hoger had werd hij behoorlijk wankel, dus ik dacht dat het tijd was om te upgraden. Eén ding wist ik dat ik mijn telefoon wilde blijven gebruiken. Ik heb een standaard gevonden om mijn telefoon in te klemmen en ik vind het geweldig. Ik heb de Arkon Remarkable 3-1 creators bundle gevonden, het heeft een telefoonhouder, een tablethouder omdat ik voor de toekomst livestreams in gedachten had, echt eng :-) En het heeft super schattige mini-LED-ringlamp om aan de telefoon te bevestigen.

Sometimes I found myself bumping into the selfie stick when I had it higher it was getting quite wonky so I thought it was time to upgrade. One thing I knew I wanted to keep using my phone.
I have found a stand to hold my phone and it's really super, I love it.
I't called the Arkon Remarkable 3-1 creators bundle, it has a phone holder, a tablet holder because I had livestreams in mind for the future, so scary:-)
And it has the cutest mini LED ring light to clip onto the phone.



Nu weet ik dat het maken van video's niet voor iedereen is en als je het leuk vindt om alleen voor jou, je familie en vrienden te knutselen, helemaal super. Het allerbelangrijkste is om te genieten van het knutselen. Maar als je het een beetje verder wilt en video's gaat maken om te delen met vrienden. Of als je via video's je werk met de wereld wilt delen, dan is deze stand misschien iets dat je leuk vindt.

Now I know making video's is not for everyone if you like to just craft for you, your family and friend that's great. The most important thing is to enjoy crafting.
But if you like taking it a bit further and start making video to share with friends.
Or if you want to share your work with the world through video's then this stand may be something you like.

phone-selfie--ring-light

De standaard is ook verkrijgbaar zonder tablethouder en de schattige ringlight kun je ook los kopen. Voor Arkon.com een bedrijf in de USA heb ik een kortingscode, waar je in Nederland niet veel mee opschiet natuurlijk. Maar Arkon heeft ook internationale dealers, dus ze zijn ook hier te krijgen.
En je kan in plaats van een telefoon ook een camera vastmaken aan de arm. (Heb je een zware camera dan is de klem versie waarschijnlijk een betere optie).

The stand is available without the tablet holder and the cute ring light can be bought separately. I have a discount code for Arkon.com a USA based company to get off 20% of your purchase at Arkon using code: gerryscraftroom
And instead of a phone you can also attach a camera at the arm. (when you have a heavy camera the clamp version is probably a better option).


remarkable-crafting-video-tablet-phone-holder

Hier is een foto van de standaard bundel zoals ik die heb. Er is ook een klemversie verkrijgbaar en veel onderdelen kunnen afzonderlijk worden gekocht. En hij is ook verkrijgbaar zonder de tablethouder. Klik op de foto voor meer info.

Here is a picture of the stand bundle as I have it. There is also a clamp version available and lots of parts can be purchased separately. And it is also available without the tablet holder. Click on the picture for more info.

live-streaming-video-selfie-light

Ik ga binnenkort een review doen, maar ik wilde dit nu al met je delen omdat ik super enthousiast ben. Ik hoop dat je een heerlijke creatieve dag hebt en ik spreek je binnenkort.

I am planning on doing a review soon, but I wanted to share this with you right now, because I am super excited. I hope you have a lovely creative day and talk to you soon.








Geen opmerkingen