FabScraps Vintage Suitcase Shadow Box + GIVEAWAY



Ik ben super enthousiast over dit project, vandaag heb ik een vintage koffer shadowbox met Fabscraps scrapbook papier

I am super excited about this project, today I have a vintage suitcase shadow box with Fabscraps scrapbook paper




Ik heb helemaal vanaf het begin gemaakt en in de video laat ik zien hoe je er zelf een kunt maken

I made it all from scratch and In the video I show you how you can make one yourself



misschien zeg je, allemaal leuk hoor Gerry maar ik heb niet die metalen embellishments die deze koffer zo cool maken, nou ik heb nog een weggeefactie

Ik ga de grijsboard karton delen geven die ik op maat zal snijden en de metalen onderdelen die ik gebruikte voor het handvat en de vergrendeling van een gelukkige winnaar

wat moet je doen: laat een reactie achter deze video achter en vertel me waarom je dit zou willen winnen Ik zou het leuk vinden als je je op mijn kanaal abonneert en deel deze video winnaar wordt over een week bekendgemaakt in de opmerkingen van de video


maybe you are saying, all great Gerry but I don't have those metal embellishments that make this suitcase so cool, well I have another giveaway

I am going to give the chipboard pieces that I will cut to size
and the metal parts I used for the handle and lock to one lucky winner

what do you have to do:
leave a comment below this video and tell me why you would like to win this
I would love it if you subscribe to my channel
and share this video

winner will be announced a week from now in the comments of the video




En hier is de video voor jullie. Veel kijkplezier!

And here is the video for you. Have fun watching!


Hier zijn de maten voor de koffer:

Ben je nog geen abonnee op mijn YouTube kanaal, abonneer je dan gratis, ik waardeer het zeer! Alvast bedankt! Bedankt voor je bezoek!


Here are the measurements for the suitcase

If you are not yet a subscriber to my YouTube channel, subscribe for free, I really appreciate it! Thanks in advance! Thanks for stopping by!




FabScraps elegant chic charms E7 088
FabScraps vintage findings shield catches ME2 10
FabScraps vintage findings flower latch ME2 46
Distress Oxide walnut stain & peacock feathers
Sizzix butterfly cards die 659972
Tim Holtz doily 661498
Tim Holtz butterfly dies 661182
Sue Wilson classic poinsettia die
Maya Gold grey & bronze
circle die
kraft paper


Geen opmerkingen