Video Ombre effect with Cosmic Shimmer Pixie Powder & Freebie


Vandaag heb ik de video voor jullie, in deze video laat ik je zien hoe ik een ombre-effect maak met Pixie Powder, en ik moet zeggen dat het super gemakkelijk is, lees deze hele post want ik heb een Freebie voor jullie aan het einde!

Today I have the video for you, in this video I’m going to show you how I make a ombre effect with Pixie Powder, and I must say it’s super easy, read the whole post because I have a freebie for you at the end!




En nu de Freebie, als je meer van mijn projecten hebt gezien, is het je misschien opgevallen dat ik teksten vaak in repen gebruik en die maak ik zelf
En nu heb ik een blad met zwart-wit teksten gemaakt dat je kunt downloaden en afdrukken om te gebruiken voor je eigen projecten, inclusief degene die ik op deze kaart gebruik
Je kunt ze downloaden via de download knop hieronder

And now the Freebie, if you have seen more of my projects you may have noticed that I often use sentiments in strips and I make those myself
And now I have made a sheet with sentiments in black and white that you can download and print to use on your own projects, including the one I use on this card
You can download it with the download button below



Laat het me weten of je ze leuk vind, ik hoor het graag van je

Let me know if you like them, I’d love to hear from you


Veel knutselplezier!

Have fun crafting!

Gerry van der Velden


Cosmic Shimmer Pixie Powder Plum Twist CSPPPLUM
Cosmic Shimmer Pixie Powder Candy Pink CSPPCAND
Spanish collection - background CED1201 
Finishing Touches Collection Perfect Peony - Complete Petals Die CED1432

Geen opmerkingen