Ingekleurde Doodle stempels


Vandaag heb ik nog een keer de doodle stempels voor jullie ingekleurd op kraft papier met pitt pastel potloden, dit geeft zo'n prachtig effect.


Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt, de pitt pastel potloden zijn van Faber Castell.



Ik heb er wat leuke quotes bij gezocht op internet en op het papier geprint voordat ik ging stempelen


En dit is mijn favoriet, zulke mooie kleuren bij elkaar


Veel knutselplezier!
Gerry van der Velden

Gebruikte producten:
Fly kaart met veren  doodle stempel
553394 - Doodle Stamp - Feathers
352564 - Embossing folder - Stars
VF 000 082 (L) - VersaFine Onyx Black
Pitt Pastell potloden

It's time for a new adventure kaart met doodle auto
553400 - Doodle Stamp - Car DCV
351697 - Embossing folder - Flowers
VF 000 082 (L) - VersaFine Onyx Black
Pitt Pastell potloden

Chase your dreams schoenen doodle kaart
553387 - Doodle Stamp - Baby shoes
350683 - Embossing folder - Hearts
VF 000 082 (L) - VersaFine Onyx Black
Pitt Pastell potloden

Geen opmerkingen