Pixie Powder on Gelli Plate collaboration with Cards by Maaike + GIVEAWAY



Vandaag doe ik weer een samenwerking met Maaike van Cards by Maaike en we gaan nog een giveaway doen waar ik aan het eind van dit bericht meer over zal vertellen

Today I’m doing another collaboration with Maaike from cards by Maaike and we are going to do another giveaway I will tell more about at the end of this post




we hadden geometrisch als thema, ik heb gekozen voor cirkels

we had geometric as a theme so I used circles




Ik heb een achtergrond gemaakt met Pixie-poeder op de Gelli Plate

I made a background with Pixie powder on the Gelli Plate





En nu de prijs:
Ik heb 2 zomer thema.stempel/stencil sets voor je om te winnen en wat moet je doen om kans te maken om te winnen
1. like de video (link hieronder)
2. laat een reactie achter onder de video
3. doe hetzelfde op het Maaike's kanaal we zullen de namen controleren

We zullen de winnaar volgende week in de video in de comments bekendmaken. Zorg er dus voor dat je dan onder de video terugkijkt. Succes!

And now for the prize:
I have 2 summer theme stamp stencil sets for you to win and what do you have to do to have a chance at winning
1. Like the video (link below)
2. leave a comment below the video
3. and do the same on Maaik's channel we will cross check the names

We will announce the winner in this video in the comments next week so make sure to check back then below the video. Good luck!



En hier is de video voor jullie. Veel kijkplezier!

And here is the video for you. Have fun watching!



Here is the VIDEO Cards By Maaike

Ben je nog geen abonnee op mijn YouTube kanaal, abonneer je dan gratis, ik waardeer het zeer! Alvast bedankt! Bedankt voor je bezoek!

If you are not yet a subscriber to my YouTube channel, subscribe for free, I really appreciate it! Thanks in advance! Thanks for stopping by!





Geen opmerkingen