Pixie Powder Rocks:-) and a freebie


Als je mij volgt weet je vast wel dat ik Pixie Powder een super leuk product vind en dat ik dol ben op kleurenkaarten. Voor wie nieuw is hier, ik ben dol op Pixie Powder en op kleurenkaarten:-)

Een kleurenkaart geeft een snel overzicht van welke kleuren je hebt en hoe ze eruit zien en welke kleur het beste bij je project past. Klik "read more" om bij de freebie te komen:-)

If you follow me you probably know that I think Pixie Powder is a super fun product and that I love colour charts. For those who are new here, I love Pixie Powder and colour charts:-) A colour chart gives a quick overview of what colours you have and what they look like and which colour best suits your project. Click read more to get to your freebie.


Ik heb hier en op mijn YouTube kanaal veel voorbeelden laten zien hoe ik PP op verschillende manieren gebruik met leuke technieken, hier zijn de verschillende projecten te vinden
I have shown many examples here and on my YouTube channel how I use PP in different ways with fun techniques, here you can find the different projects




Maar nu voor de freebie, ik maak de kleurenkaart beschikbaar om te downloaden, zodat je jou eigen kaart kunt invullen, dus druk op de knop onderaan deze post, download en print je eigen kleurenkaart. Nu zou ik graag van je horen als je deze freebie leuk vindt, dus laat een reactie achter als je tijd hebt, ik lees ze altijd graag. En vergeet niet om terug te komen naar mijn blog, want ik zal in de toekomst meer freebie's toevoegen en het zullen andere leuke dingen zijn voor degenen die niet van kleurenkaarten houden of geen Pixie Powders hebben. Ik loop over met ideeën en er zijn al een paar leuke in de maak:-) In de tussentijd, veel knutselplezier!

But now for the freebie, I'm making the Colour chart available for you to download, so you can fill in your own chart, so push the button at the bottom of this post, download and print your own colour chart.
Now I would love to hear from you if you like this freebie, so leave me a comment if you have time, love to read it.

And make sure to check back on my blog, because I will be adding more freebie's in the future and it will be other fun things for those who don't like colour charts or don't have pixie Powders.
I'm flowing over with ideas and there are already some cute ones in the works:-)
In the mean time, have fun crafting!












Geen opmerkingen