Video Distress Oxide & Gilding Flakes Doodling Easter cards



Vandaag heb ik 2 Paaskaarten met Distress Oxide-inkt en een leuke Gilding Flakes Doodling-techniek

Today I have 2 Easter cards with Distress Oxide ink and a fun Gilding Flakes Doodling technique




Als eerste begon ik met de achtergrond die ik heb gemaakt met Distress Oxide inkt en ik heb 3 kleuren aangebracht met de ink blending tool

First I started with the background that I made with Distress Oxide ink and I applied 3 colours with the ink blending tool


Toen deed ik wat inkt "smooching", sprayde wat water op plastic sheet en daarna drukte ik het op het papier

Then I did some ink smooching, I sprayed some water on piece of acetate and then I pressed it on the paper




Dit deed ik tot ik een leuke kleurenmix kreeg, omdat Distress Oxide inkten op water reageren kun je leuke technieken gebruiken na het aanbrengen van de inkt

I kept doing this until I had a fun colour mix, because Distress Oxide inks react to water you can use fun techniques after applying your ink


In deze video laat ik je zien hoe ik de kaarten kleur en hoe ik doodle met Gilding Flakes

In this video I’m going to show you how I colour these cards and how I doodle with Gilding Flakes



Laat even een berichtje achter als je dit leuk vindt, altijd leuk om te lezen! Bedankt voor je bezoek!

Leave me a message if you liked this, always fun to read! Thanks for stopping by!





Woodware Clear Stamp - Decorative Hare JGS575
Tim Holtz Distress Oxide Pad Spiced Marmalade DOSPICE
Tim Holtz Distress Oxide Pad Twisted Citron DOCITRON
Tim Holtz Distress Oxide Pad Peacock Feathers DOPEACOCK
Versafine - Onyx Black VF-82
Foundation Card Coconut White A4 220gsm pk 25 40980
Cosmic Shimmer Flake & Glitter 30ml Glue CSFLAKEGLUE
Cosmic Shimmer Gilding flakes gemstones CSGFGEM

Geen opmerkingen