What are you working on?


Ik ben bezig met het editen van een video, straks nog verder met een kaart en misschien wat mixed media

I'm busy with editing a video, later on with a card and maybe some mixed media


Met de hulp van mijn knutselhulpje B-Bee gaat het echt veel sneller en ik blijf lekker warm want het is echt koud buiten, brrrr:-)

With the help of my crafty sidekick B-Bee it goes so much faster and she keeps me warm because it's really cold outsidde, brrrr:-)


Waar werken jullie aan, wat ligt er op jou knutseltafel, ben heel benieuwd! Veel knutselplezier!

What are you working on, what's on your craft table, I'm very curious! Have fun crafting!

Gerry van der Velden

2 opmerkingen

  1. Ha ha gezellig zo met z'n 2-en.......ik ben bezig met de komende workshops.....gelli-plate, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gezellig😁leuk, de gelli plate dat is weer even geleden voor mij, kan ik ook wel weer eens tevoorschijn halen😍

    BeantwoordenVerwijderen