You are so colourful kaart + video



Vandaag heb ik een gezellige kaart in mooie herfstkleuren

Today a card in pretty Fall colours



Op een stuk mango papier heb ik dubbelzijdig klevend folie geplakt

On a piece of mango paper I put double sided sticky film



Hierop breng ik met een penseel Shine pigmentpoeder aan

I apply Shine pigment powder with a brush



Daarna heb ik het sjabloon eraf gehaald en op de rest Shine aangebracht voor een mooie glanzende achtergrond

I took of the stencil and applied More Shine on the rest for a nice shiny background



Ik heb blaadjes gestanst en de randjes met inkt gekleurd, de blaadjes heb ik in een cirkel opgeplakt

I cut leaves and inked the edges, glued the leaves in a circle



Ik heb bloemen gestanst, gekleurd en gevormd, dan kunnen ze in elkaar geplakt worden

I cut flowers, coloured and shaped them and then they can be assembled







En ik heb weer een korte video, hier is de Nederlandse versie
Veel knutselplezier!



And I have another short video, here is the English version
Have fun crafting!




Gerry van der Velden 


Geen opmerkingen