Have a Fantastic day kaart


Vandaag wil ik jullie een fantastische dag wensen met deze vrolijke kaart 


Eerst wil ik iets vertellen over de kleuren die ik heb gebruikt, soms zijn kleuren heel mooi bij elkaar maar niet altijd direct op elkaar...


Kijk maar eens wat zo'n randje wit doet voor het geheel, de kleuren komen zo heel mooi bij elkaar
Probeer het maar eens, gewoon verschillende kleuren op elkaar te leggen om te kijken wat het mooiste is


Ik heb Celeste karton ge-embost


Ik heb Hagelwit en Mango karton gestanst


Het papier is opgeruwd en ingescheurd, langs het ingescheurde stuk heb ik gaatjes gemaakt en er reepjes papier doorgehaald en vastgeplakt aan de achterkant


Ik heb een turqoise kaart als basis, daarop hagelwit en daarop het ge-emboste papier


Het mango plak ik op het hagelwit, alleen wat lijm langs de brede binnenranden, zo ziet het er wat speelser uit


Achter het middelste open deel plak ik nog Turqoise




Uit Turqoise en Celeste heb ik bloemen gestanst


Vorm de bloemen, drogen en weer openvouwen


De bloemen kunnen op elkaar geplakt worden, ik gebruik graag Tacky Glue


Nadat ik de bloem op de kaart heb geplakt maak ik een hart met kraaltjes, een klodder lijm in het midden, kraaltjes erop strooien en een mooi rond hart maken met een naald


Na het drogen werk ik de kaart af met tekst en het gescheurde stukje plak ik op wit, scheur het nog een keer en plak het dan binnenin de kaart



Veel knutselplezier!
Gerry van der Velden 


Gebruikte producten:

CED 7106 Creative Expressions Background Swirly Vine
EF - 017 Quilted flower embossingfolder
301930 Original hagelwit 
301932 Original turkoois
301940 Original mango
301942 Original celeste
kraaltjes 

lettertypes: Chocololate Covered Raindrops
                   Vendetta




Geen opmerkingen