Window box Spring Swing kaart



Vandaag wil ik jullie een swingkaart laten zien met de windowbox, met superveel extra elementen, en arched window van Creative Expressions, de stansen zijn natuurlijk ook apart te gebruiken.




Bij een swingkaart kan het middelste gedeelte heen en weer bewegen.


De maten kun je aanpassen naar wens, waar je op moet letten is dat de linkse vouw (zie pijltjes) in het midden onder het "swing" gedeelte zit. Zo past hij precies in de opening ook als de kaart omgedraaid is.


Van dessinpapier heb ik alle delen uitgeknipt om op de kaart te plakken.


Uit de kaart heb ik grof het raam uitgesneden, zo kan ik het uitgestanste raam erop plakken.


Achter het raam heb ik vellum geplakt en aan de andere kant ook een uitgestanst raam, zo is het mooi afgewerkt.


Alle elementen die ik op de kaart wil heb ik gestanst en geïnkt met Briliance en eerst op de kaart gelegd om te kijken waar ze moeten komen.


De windowbox heb ik in elkaar gezet en tussen de laagjes heb ik foamtape geplakt, zodat hij mooi in vorm blijft.


En de windowbox komt natuurlijk voor het raam:-)



Veel knutselplezier!
Gerry van der Velden



Geen opmerkingen