Grote verjaardag set


Vandaag wil ik jullie deze leuke set laten zien, deze is voor een verjaardag maar met een van de andere labels uit het Joy!Crafts papierblok is dat zo aangepast.


Met een heleboel leuke details van de verschillende CUT-IES stansen en Papicolor Aubergine en Sering papier.


Alle papieronderdelen heb ik met inkt rondom gekleurd. Met de tekststempel van Penny Black heb ik in verschillende kleuren gestempeld met dezelfde inkt zodat alles mooi bij elkaar past.


Voor de blokbodem zak heb ik een eenvoudige sluiting bedacht, je begint met een vierkant, ril deze diagonaal. En knip er 1 driehoekje uit.


Leg hem nu op een hoek van de zak.


Vouw 1 flapje naar achter.


Vouw het 2de flapje eroverheen. Kijk even of er nog iets weggeknipt moet worden, plak het driehoekje dan vast. meteen van de zak afhalen zodat het niet aan de zak plakt! Even laten drogen en het is klaar.


Nog een paar detailfoto's



De envelope, arrows & diamonds heb ik op verschillende manieren gebruikt


Veel knutselplezier!
Gerry van der Velden

Gebruikte producten:
383036 - VersaMagic Dew Drop - Pretty Petunia
383035 - VersaMagic Dew Drop - Spring Pansy
260937 - Original, scrap - Sering
260909 - Original, scrap - Aubergine
46990 - Slapstick/Cling Stamp - Script
30980 - Paper bloc, 15x30cm - Lavendel
30061 - Kraft papier - Wit
20082 - Little Presents - Little Presents Mini Envelop
20066 - Cool kids - Cool Kids Diamond
20064 - Cool kids - Cool Kids Arrow
20048 - Papieren zakjes - Witte papieren zakjes met bodem
20040 - Onbewerkte dozen - Streichholzschachteln 'Groß', blanko, Weiß








Geen opmerkingen