Winter wishes label #4



Vandaag wil ik jullie kaart #4 in de serie Marianne Design designer van de maand laten zien.
Met een soort bloem/rozet gemaakt met de kerstboomstans voor een serieus diepte effect:-)


Ik heb een label gesneden uit Eline's Silver Star papier met een mat van kraft papier eronder, de randen heb ik geïnkt met Versacolor.


De tekst heb ik gestempeld en geëmbost.


Uit snow paper heb ik de binnenste cirkel en sneeuwvlok van Anja's circle gestanst en ik heb nog een keer uit kraft papier, de delen heb ik op elkaar geplakt.


De "bloem" is gemaakt van 3 lagen, iedere laag bestaat uit 6 delen. Iedere kwart cirkel heb ik gevouwen om een soort "harmonica" effect te krijgen. De lagen heb ik op elkaar geplakt.


De losse elementen heb ik op het label geplakt.


Als finishing touch nog wat bloemen en gems.

Veel knutselplezier!
Gerry van der Velden

Geen opmerkingen