Merry Christmas kaart #1

Vandaag wil ik mijn eerste kaart laten zien die ik heb gemaakt met de Marianne Design producten als Designer van de maand oktober, dit is echt zo leuk! Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden:-)



De basis is een kaart van Kraftpapier (PK9114)

Daarna heb ik uit het Victorian Christmas papierblok (PK9125) een vel op dezelfde maat als de kaart gesneden, daarna heb ik Anja's Circle (LR0445 ) een stans met prachtige details uit het papier gestanst.

Ik heb de randjes geïnkt. En in het midden tekst gestempeld met de Christmas sentiments stempel (CS0980) metVersafine inkt van Tsukineko. Achter het dessinpapier heb ik snow paper (CA3104) geplakt voor extra glans.




Het middelste deel heb ik ook nog uit uit kraft papier gestanst en het dessinpapier hierop geplakt, zodat het midden iets hoger is. Het geheel heb ik op de kaart geplakt.



Als finishing touch heb ik een sneeuwvlok gestanst uit het snow paper, en nog wat gems (JU0932) opgeplakt voor wat extra glitter.

Veel knutselplezier!
Gerry van der Velden

Geen opmerkingen