Een nieuwe start

Na het blog met het "Scrap-a-little Sunshine" project bijna 10 jaar geleden, waar we mini albums maakten voor kinderen die in het ziekenhuis lagen, wat een groot succes was in een heleboel landen, wilde ik een nieuw blog starten om mijn creatieve avonturen te delen, jullie zijn van harte welkom om mee te doen!


Vandaag wil ik starten met een kaart met een stempel van Creative Expressions (UMS583), de verschillende stempels coördineren met stansen. Ik heb Encore inkt van Tsukineko gebruikt om mee te stempelen en kleur aan te brengen met een sponsje. (US-02 en US-04)


Ik ben dol op handgemaakte bloemen, er is bijna geen project wat ik maak zonder, het is superleuk om te doen en het resultaat is zo mooi. Deze bloem is gemaakt met een stans van Creative expressions (CED 1432). Met 1 stans kun je verschillende soorten bloemen maken waardoor ze heel veelzijdig worden.

Veel Knutselplezier!
Gerry van der Velden




Geen opmerkingen